22 de febrer del 2011

La Sèrie

"Polseres vermelles" és una sèrie de 13 capítols creada per Albert Espinosa i dirigida per Pau Freixas, que retrata, amb humor i tendresa, el dia a dia d'un grup de nens en un hospital infantil. Per recrear l'ambient, "Polseres vermelles" aprofita la dilatada experiència d'Espinosa en el món hospitalari –va passar deu anys ingressat en hospitals i des de fa cinc anys fa conferències a hospitals d'arreu de l'estat- i també el to vitalista, la tendresa i el sentit de l'humor que caracteritzen tots els seus treballs."Polseres vermelles" és una sèrie per a tots els públics, amb una gran intensitat emocional, que té com a nexe de la història les ganes de viure i l'afany de superació.També es una sèrie que t'ensenya moltes coses sobre l'amistat. Hos la recomano.

2 comentaris:

  1. M'ENCANTA POLSERES VERMELLES!(L) la segueixo des de que la van estrenar i no me'n penedeixo per res del món^^ jo també he començat avui el meu blog parlant dels polseres, així que si t'interessa pots anar-hi quan vulguis! em faig seguidora del teu blog ara mateix! petons :)

    ResponElimina
  2. Moltes gracies Cristina,
    jo també miro sempre polseres Vermelles,per cert ara vaig a mirar el teu blog

    ResponElimina