5 d’abril del 2011

Que emocionant!!!!

Que emocionant ha sigut el capítol 10.Tots els polseres estan molt tristos per la mort de l'Ignasi, però al final cadascú té un 20% de la seva vida. Al Jordi li donen l'alta per traslladar- lo amb un hospital d'Andorra, però al final ell no vol i es queda. I decideixen cantar una cançó de despedida per l'Ignasi, canten la de boig per tu, en aquell moment el Roc es posa a cantar la cançó!!!! Que opineu d'aquest capítol??? Jo crec què el Roc es despertarà!!

10 comentaris:

  1. MolT XuLu El CapíTol Peró CreC Q El CaPíTol 11 Séra Més EmocionanT PerQue El LLeó Es FaRá Petons AmB La Cristina i en Jordi No Se Si Hu Sap...

    ResponElimina
  2. Aqet capitol a molat i a sigut mol emocionant tmb vaig estar apunt de plorar en alguna de les 5 fases. Jo tambe pensu com l’eduard i pensu qe el 11 sera xulisim. :)

    ResponElimina
  3. pues eduard si aixo es emocionant, la cris esta sortint amb en jordi, no li pot fer aixo amb lo que ell li estima i li fa aixo...

    ResponElimina
  4. ai ha sigut ssuper emocionant.. pobre jordi.. com es quedarà quan sàpiga lo del petó pf....!
    POLSERES AMUNT ;)

    ResponElimina
  5. Home a mi també em fa molta pena que el Jordi li faci axo la cris perqe pobre ell esta molt feliç am ella i l'estima molt.
    Pero jo sempre e pensat que el Lleó acbaria am la Cris i em sap greu pro la Cris i el Jordi mai no man acabat d'agrada com a parella.

    ResponElimina
  6. buff...jo esque em vaig emocionar amb lo del Roc, tant de bo desperti! i la cara del Toni plena de ll'agrimes no té preu...

    ResponElimina
  7. Ain estic d'acord amb tu, pero la cris si no li agrada en jordi pues k tallin, i que es quedi amb en lleósi tant li agrada, no??

    ResponElimina
  8. Lu del lleo i la cris es veia a venir, la veritat... pero pobre jordi!
    A mes, segur ke el Roc es desperta...
    POLSERES AMUNT!!

    ResponElimina
  9. Ostres, ara no estic tan segura de que el roc es desperti...
    segons l'albert, roc ve de GROC.
    I a mes, diu que aixo ens ajudaria a entendre que li pasara al roc.
    A més, l'albert va dir que l'ignasi era el polsera "groc".
    Pero aixo com s'enten????

    pfff...
    menus mal que ja som divendres que si no...
    ¡anims, que ja falta menyns!
    ¡POLSERES AMUNT!!!!

    ResponElimina