5 de setembre del 2011

Els Guanyadors del Concurs Guanya el teu DVD de Polseres són...

El Concurs ha estat tot un éxit de participació,vaig rebre 81 montatges. Els resultats són els següents: Els Montatges han rebut 6.140 vots,dels quals 1.247 al blog i 4.893 al facebook.
Tots els montatges m'han encantat,però només poden haver  2 guanyadors,que són... En 1a posicó la Irene Reche amb 404 vots i amb 2a posició la Cristina Perosanz,amb 383, Moltíssimes felicitats!!! El pack dels 4 DVD's de tota  la Primera Temporada  són vostres!Que els disfruteu! 
Gràcies a tots!!



17 comentaris:

  1. quinaaaa sooooooooooooort!

    ResponElimina
  2. nooo he guanyat :( TT weno,no passa res! felicitats a les 2!

    ResponElimina
  3. me'n alegro que hagi guanyat la cris, s'ho mereixia. la veritat és que els seus muntatges són IMPRESSIONANTS!:) jo no hi he participiat, ja que ja tinc els dvd's, però pot ser si hi ha un altre concurs hi participo a veure si hi ha sort:D!

    ResponElimina
  4. MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS ELS QUE M'HEU VOTAT, SOU FANTÀSTICS! NECESITAVA AQUELLS DVD'S, DE DEBÒ! MOLTES GRÀCIES ANÒNIM^^(L)

    ResponElimina
  5. esaaaaaaaaaaaa ireneeeeee!!!!!!!!!!! felicitats a les 2!!!!!

    ResponElimina
  6. Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. jolin.....amb les ganes qe tenia de guanyar jo...me passat tota la tarda dient als meus amics qe em votessin TT wenu felicitats a les 2 sobretot a la Cristina Perosanz que ho té ven merescut! Es curra molt tot el que fa!:D

    ResponElimina
  8. T'ho mereixes Cristo! Felicitats a tu i tb a la Irene! Petons guapes!

    ResponElimina
  9. Joan hi ha una persona que no s' atreveix a posar el seu nom ja que sempre es diu "anònim" que posa uns comentaris bastant lletjos. Lo que no sap és que molts si que sabem qui és i està clar que et te molta enveja.
    Molts ànims guapissim i endavant que tu i el teu blog sou els millors per molta rabia que li fagi a alguns.
    Petonets, Sara.

    ResponElimina
  10. hola, mencanten els dos montatges que han guanyat, ja que estic podeu visitar el meu blog: http://cf-alexmonner.blogspot.com/ espero que us agradi i moltes felicitats Irene i Cris (sobretot)ja que m'has ensenyat a fer montatges

    ResponElimina
  11. cada escu te la seve opinio

    ResponElimina
  12. MOLTISISSSSSSSISIISISISISISISIIMES FELICITATS IRENE!



    A I TAMBE A LA CRISTINA FELICITATS....

    ResponElimina
  13. moltiiisimess feliciitattss guanyadores!!

    feliciitats a tu tamb joan ets genial i moltes gràcies per fer aquest blog que a tots ens encanta!!

    UN PETONÀS!!

    Anna-

    ResponElimina
  14. M'encanten tots dos no sabria quin triar!!!! xd Moltes felicitats.


    moltes felicitats a tu tambe Joan pel bloc

    ResponElimina
  15. LA CRISTINA NO S'HO MEREIXIA! TE PAG. FAMOSA PER TANT, VOTOS REGALADOS! NO SE LO MERECE!

    ResponElimina
  16. la cristina es una merda de paia !!i no es mereixia guanyar clar que no

    ResponElimina
  17. Molts xulus els dos!! El de la Cristina falta el Toni!

    ResponElimina