20 de juliol del 2012

3a Edició del concurs Guanya una Polsera Vermella

Vols guanyar una Polsera Vermella? Tinc 10 per vosaltres! Que teniu que fer? Es molt fàcil!!
Us agrada molt el Blog de Polseres Vermelles de Joan Pons? Doncs si la teva resposta és un SI, envia al correu del blog ( blog-de-jpb@hotmail.com ) una foto o muntatge teu original i divertit que es demostri que t'agrada el blog de polseres vermelles de Joan Pons i que a mes a mes es demostri que es estiu.
Per exemple: una foto a la piscina amb un cartell que posi: A mi també m'agrada el blog de Polseres Vermelles de Joan Pons!

Teniu de temps fins el dia 20 d'agost, a que esperes?
Recordeu, teniu que ficar d'una manera original i divertida que t'agrada el blog i es te que veure que es estiu.

El dia 21 d'Agost ficarè tot el que m'heu enviat al mur de la pàgina de facebook del blog, i el dia 28 els 10 que tinguin mes ME GUSTA, tindràn la seva Polsera!

Aquí us deixo l'enllaç de l'esdeveniment de facebook:



27 comentaris:

  1. Donaría el que fos pero guanyar. Ho necessito.

    ResponElimina
  2. si puc hi partisipare parque vull coneixer el Roc l'Ignasi el Jordi el Lleó el Toni i la Cristina

    ResponElimina
  3. Encara no ho e pillat nomes et donen una pulsera o vas a roda un capitol?

    ResponElimina
  4. pero es poot fer amb dibuiixos?

    ResponElimina
  5. es per guanyar una polsera vermella o posa ben clar,no per sortir a un capitol, a més això no ho pot fer el joan perque lo de sortir a un capitol com actor o actriu només poden els encarregats de la serie:)

    ResponElimina
  6. una pregunta joan, ¿como se entregan las pulseras? ¿por correo postal o de otro modo? es que no vivo en cataluña

    ResponElimina
    Respostes
    1. por correo postal, no hay problema si vives fuera de Cataluña :)

      Elimina
    2. muchas gracias!! :)
      una pregunta mas, y se puede hacer mediante un montaje con ordenador??

      Elimina
  7. Una pregunta si en la foto o en el montatge han ajudat més d'una persona només dones una polsere no?

    ResponElimina
  8. JO TAMB HO FARE I ENVIARE LA FOTO QUE EM VAIG FER AMB LA JOANA, EN MARC I L'ÀLEX MONNER EL DIA QUE VAIG ANAR A FER DE FIGURANT A POLSERES VERMELLES!!!

    ResponElimina
  9. Es pot participar amb més gent? Ö

    ResponElimina
  10. si pero si guanyeu la polsera només serà per un

    ResponElimina
  11. uououooo mencanta t'ho acabo d'enviar :D

    ResponElimina
  12. just ara he acabat de veure el capítol i he vingut a investigar i em trobo el concurs, I ACABA AVUI, que pena, intenti tenyir la meva polsera de quan vaig estar a l'hospital de vermell :)

    ResponElimina
  13. Qué nervios, estoy deseando ver todos los montajes y claro, ver si la suerte me sonríe (como nunca gano nada... jaja). Salu2 desde Murcia y Polseres amunt!!

    ResponElimina
  14. Joaaaaan! :)
    Quan faràs un altre concurs de guanyar una polsera vermella? :D

    ResponElimina