21 de novembre del 2012

Dissabte dia 15 de desembre, posa't la Gorra! (Hi assistiràn els polseres)

El proper dissabte dia 15 de desembre, posa't la gorra al Zoo de Barcelona! Per només 5 euros, els nens i nois de 0 a 18 anys tindreu una gorra de Jordi Labanda,  a més a més tindreu l'entrada gratuita al zoo. (Els majors de 18 anys, tindràn un 50%) I el més important, amb els diners ajudareu als nens amb càncer de la "Casa dels Xuclis". 


Durant tot el dia es faràn moltes acticivitats, tallers i espectacles. Ho presentarà la Monica Terribas i hi aniran els Polseres i alguns actors nous de la 2a temporada com la Paula Vélez i l'Abel Rodriguez!
A que esperes per anar-hi? Jo també hi serè! Ho organitza la associació de nens amb càncer (AFANOC) formada per pares, mares, amics i familiars de nens afectats per aquesta malaltia. Si vols saber més informació clica aquí.

31 comentaris:

  1. oh!!!! m'agradaria anar però no estaré aqui!! :'(
    saps si per posa't la gorra de port aventura hi estaran?? moltes gracies!!

    ResponElimina
  2. Gracies per l'informació Joan :)

    ResponElimina
  3. Vamos que nos vamos! Estaran tots el polseres incluit tambe en Mikel?

    ResponElimina
  4. i jo..... visc a Andorra però, hi hauràn gorres per tothom, o tindrem que reservar ???? Al ser dissabte pot ser hi vaig!

    ResponElimina
  5. Hi hauràn gorres per a tothom suposo, però si ho prefereixes pots comprar-la per internet a www.afanoc.org

    ResponElimina
  6. Jo soc de Mallorca. Com a que està una mica lluny --' Però gracies per l'informació. Espero que hi vagi molta gent per poder ajudar a tots aquests nens ^^

    ResponElimina
  7. Jo no hi podré anar perquè tinc un concert de Nadal... Ja porta bastants anys coincidint-me, i a sobre a aquest venen els Polseres :(

    ResponElimina
  8. saps a quina hora sera? gracies!

    ResponElimina
  9. Hola sabeu a quina hora vindran els pulseres?

    ResponElimina
  10. Jo no hi aniré, pero tinc una companya de l'escola que sí.

    Potser l'any vinent... XD

    ResponElimina
  11. Hola Joan, com moltes altres persones m'agradaria saber quina hora hi estaran els Polseres!
    Gracies

    ResponElimina
  12. A quina hora hi aniran els polseres? :$

    ResponElimina
  13. Moltes Gracies per dir-lo Joan!!! Pero una pregunta, hi aniran TOTS els polseres? Y a quina hora estaran allà? Si em pots contestar em faries molt feliç ^^ Adeuu i gracieess!!

    ResponElimina
  14. una cosa, es durant tot el dia? a parrrtir de kina ora?

    ResponElimina
  15. hola joan està molt bé això de les gorres, però jo voldria parlar sobre el de quan comença polseres vermelles, i, veuràs jo sóc d'Alacant, i m'agradaria saber si els nous episodis de la segona temporada, es podran veure des tu bloc, o des de la pàgina web de televisió de Catalunya, moltes gràcies m'encanta el teu blog, 8).

    ResponElimina
  16. Hola Joan! Enhorabona pel blog. M'encanta. Soc nova per aqui i m'agradaria que algu llegis el meu blog i em dones la seva opinio i suggerencies per millorar-lo. Gracies :)

    yoymishistoriasdesiempre.blogspot.com

    ResponElimina
  17. Una cosaa, algú em podria dir q quina hora començaa siuspaalu!! graciees :)

    ResponElimina
  18. Hola me llamo Chersi y vengo de República Dominicana. Me mude a España hace cinco años y hace un año que vivo en Barcelona. He empezado ha ver la serie de Pulseras Rojas y me gusta mucho es muy bonita. Según he leído habrá una segunda parte (no se cuando). Me gustaría ir al zoo para ver a los actores y actrices pero creo que mis papás no me dejarán ir todo el día, si pudieses decirme cuando estarán, pues mejor. Se ha de llevar la gorra obligatoriamente? Muchas gracias.

    ResponElimina
  19. Yo soy de Granada pero seguramente vaya, cualquier cosa por los pulseras!

    ResponElimina
  20. Holaa, sóc de Mallorca, però possiblement hi vagii :D

    ResponElimina
  21. Jo segurament i anire*-* a quina hora mes o menys hi hauran els polseres? :)

    ResponElimina
  22. a quina hora comença i acaba? Necessito veure'ls i vull saber l'hora!Aniran per allà i ens podrem fer fotos amb ells i firmarnos autografs? Si us plau contesteu, gracies :D

    ResponElimina
  23. gracies per la informacio! Hi haura un limit d'entrades?

    ResponElimina
  24. a quina hora aniran els polseress ¿ <3

    ResponElimina
  25. Estaràn tots els polseres? :)

    ResponElimina
  26. a quina hora hi seran els polseres si us plau ho necesito saber no ho trobo a cap lloc, gracies ;)

    ResponElimina
  27. Estaran pel matí però no m'han confirmat l'hora exacte,entre les 10:00h i les 14:00h

    ResponElimina
  28. Hola , em dic Ainhoa i avui no hi he pogut anar. M'agradaria saber si un altre dia ho tornareu a fer i si també hi vindran els actors de polseres vermelles.És clar que si és així també m'agradaria saber el lloc i el dia. Gràcies.

    ResponElimina