19 de gener del 2013

Concurs: Guanya el dossier oficial de la 2a temporada de Polseres Vermelles

Vols tenir a les teves mans el dossier oficial de la 2a temporada de Polseres Vermelles? No es pot trobar a cap botiga! En total hi hauràn 6 guanyadors, a que esperes per participar? has de contestar correctament les 3 preguntes següents sobre la sèrie al correu del blog (blog-de-jpb@hotmail.com) i les 6 primeres persones que contestin correctament s'emportaràn el premi!

1- Quin dia es va estrenar la 1a temporada de la sèrie?
2- Com es diu l'actriu que interpreta a la Rym?
3- Quants capítols conté aquesta 2a temporada?

Ràpid, envieu el missatge! Teniu temps per participar fins demà dia 20 a les 18:00h, i es diràn els guanyadors aquí al blog el mateix dia al vespre

51 comentaris:

  1. On dirás els guanyadors?

    ResponElimina
  2. ja he participat jo tambe!

    ResponElimina
  3. despres el dossier t `ho envian a casa o como ho fan ?

    ResponElimina
    Respostes
    1. si! Enviaré els dossiers per correu de carta!

      Elimina
    2. Ahh vale, és a dir, ho enviaras a casa, quin crack!

      Elimina
  4. ja esta! espero aver sigut de les 6 primeres*.*

    ResponElimina
  5. Ja he participat! :) Espero guanyar

    ResponElimina
  6. ja he participat :)) esperu ser una de les 6 primeres

    ResponElimina
  7. Feet, per on sabrem si em guanyat o no?

    ResponElimina
  8. A on diras els guannyadors? Per la pagina web, per facebook o per correu?

    ResponElimina
  9. Els guanyadors es diràn demà al vespre aquí al blog! :)

    ResponElimina
  10. Mercii<3 El meu nose si s' ha enviat:3

    ResponElimina
  11. Yo Ya E Participado,Habes Si Toca :P

    ResponElimina
  12. Hola! jo ho he enviat per Gmail, no per Hotmail, espero que t'arribi igualment:)

    ResponElimina
  13. cuantos capitulos tiene la 2º temporada

    ResponElimina
  14. Jo ho enviat, a veure si arribat, :)

    ResponElimina
  15. Ja ho he enviaaat!! Espero que em toqui!

    ResponElimina
  16. Segurament no em tocarà, però t'ho he enviat igualment! :)

    ResponElimina
  17. Ja t'ho he enviat Joan Pons! :)

    ResponElimina
  18. Quanta gent ha participat! Buf... No em tocara peo sort a tots!

    ResponElimina
  19. Quina rabia! jo ho acabo de mirar i enviar, segur que no he arribat vv^' pero mai s'ha de perdre l'esperança :)

    ResponElimina
  20. * Però esque no he pogut mirar-ho abans, però mai se sap, a esperar a demà :)

    ResponElimina
  21. fet! enviat! potser arribo una mica tard, però val la pena intentar-ho!

    on diràs que ha guanyat? :)

    ResponElimina
  22. però una pregunta si per exemple jo guanyés on em donen el premi?

    ResponElimina
  23. ya e participat:)
    el me correu es aquest lulucy2000@hotmail.com

    ResponElimina
  24. No em tocarà, hi han participat moltíssimes persones, em deprimeixo:(

    ResponElimina
  25. Jo ja ho he enviat però segur que no guanyo perquè ja és massa tard :(

    ResponElimina
  26. Però més tard serà a les botigues?

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agradaria saber si tindrem oportunitat de comprar-lo... :)

      P.D: m'encanta el blog! ;)

      Elimina
  27. eu escolta fil dellum mola lomt

    ResponElimina
  28. Podras fer un altre concurs d'aquest, per aconseguir el dossier? sisplaaaaaau! Gracies

    ResponElimina
  29. On diras els guanyadors? Que jo u acabo d'enviar Gracies! :) *-*

    ResponElimina
  30. On es posaran els que hi agin guanyat el concurs!?
    Gracies! :)
    Espero que agi guanyat el concurs!

    ResponElimina
  31. On es posaran els guanyadors?
    Gracies! :)

    ResponElimina
  32. Ja he participat Joan,
    Gràcies pel concurs, un petó!

    ResponElimina
  33. I es podran comprar els dossiers despres?

    ResponElimina
  34. els has fet tu els dossiers joan??????????

    ResponElimina
  35. Ja he participat!
    Espero ser una guanyadora!
    Quan anunciaràs els guanadors?

    ResponElimina
  36. A quina hora ho posaràs aproximadament??

    ResponElimina