10 d’octubre del 2012

Col·labora adquirint la teva polsera solidària per la investigació del càncer infantil

Avui es un post diferent, no us parlare de "polseres vermelles", us parlare de unes altres molt especials.
"Por la investigación del càncer infantil" es una associació formada per mares amb nens malalts de càncer, que estan lluitant contra aquesta malaltia. Fan moltíssimes coses i activitats, de la que us vull parlar es de la Polsera solidària; amb la vostra donació de 3 euros podreu lluir una d'aquestes polseres i podreu ajudar a molts nens. Íntegrament, els diners van destinats a la investigació del càncer infantil de l'Hospital Sant Joan de Deu de Barcelona.

Per aconseguir-ne una teniu d'entrar al blog de l'associació (Cliqueu aquí) i a la dreta veureu tots els comerços col·laboradors. Si a la vostra localitat no hi ha cap establiment on les venguin, podeu demanar-les al següent correu: graciasati2011@gmail.com (Us aconsello que les demaneu en grup i no d'una en una)
Si coneixeu algun comerç que pot estar interessat a col·laborar amb les polseres també poden enviar un missatge amb el mateix correu. 
Jo ja hi col·laboro, i tu?

També em consta que tots els polseres ja tenen la seva polsera solidària, aquí teniu al Mikel i a la Mireia:


23 comentaris:

  1. Jo també ,i li diré a més gent !

    ResponElimina
  2. on visc jo no la tenen, no puc comprar-la. Ho sento

    ResponElimina
    Respostes
    1. Núria, pots enviar un correu a graciasati2011@gmail.com i te la enviaràn per correu.

      Elimina
  3. Jo com que visc a València, les compraré per mail

    ResponElimina
  4. Intetaré convencer a la meva mare :D
    M'encanta la pulsera i em sembla molt bonic el que esteu fent :D

    ResponElimina
  5. M'asembla que aquesta es una molt bona idea per col·laborar!!

    ResponElimina
  6. tinc una botiga aproop (barna) ja hi anire!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. eehhh com mola pro quan cumença la segona temp ??

    ResponElimina
  8. On es pot aconseguir la Polsera? Jo vull ajudar! (:

    ResponElimina
  9. Llegiu b el escrit! Ho posa XD

    ResponElimina
  10. On es pot comprar la polsera ??

    ResponElimina
  11. Respostes
    1. eso en madrid la venden yo tmabn la qeroo

      Elimina
  12. JO LA BULL TENIR!!!! m'encantaria colaborar amb aquesta malaltia per els nens i nenes malalt :(
    <3<3<3<3<3<3

    ResponElimina