5 d’octubre del 2012

Exclusiva! Fotografíes de l'últim dia del rodatge de la 2a temporada (Part 1)

El passat diumenge va ser l'últim dia del rodatge de la 2a temporada de polseres! Van rodar al col·legi salesians de Mataró. Un cop més, gràcies al pare de l'Igor (Janusz Szpakowski) us puc ensenyar aquestes fotografies exclusives fetes per ell. Com podeu veure també estava el Mikel Iglesias, que no es va perdre el rodatge com espectador per donar ànims als seus amics. Aviat tindreu la 2a part!








Aquí teniu tot l'equip que fa possibe la millor sèrie del món!



15 comentaris:

  1. van estar al salesians i no em vaig enterar!

    ResponElimina
  2. M'encanten *-* Sobretot el Nil *-*

    ResponElimina
  3. Buuuua *_____* Vull la segona part jaaa siusplaau! :DD

    ResponElimina
  4. com molen tio ets genial !!! pdrieu dirme quan comesa la segona tempoada ???

    saludo a les josefie¡nes i a ls meves quqis irina andrea the best !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Comença al gener quienes ganes no?

      Elimina
    2. Quinaa rabiaa!! Podien haber grabat als salesians de sabadell!! Buenoo dona-li gracies al pare de l'Igor..ha fet un bon treball!!;)

      Elimina
  5. Numes tinc una paraula....FABULOSS!!! Dona-li gracies al para de l'Igor per fer aquestes fotuss!!! Podrien haber anat als Salesians de Sabedell...!!!

    ResponElimina
  6. on es la segona part del repotratge???

    Tinc moltes ganes que sigui el gener perquè comenci, hem vist moltes fotos aqui pero el resultat de la series es el que combte!

    Igualment, moltes felicitats i moltes gracies JOAN PONS!

    Cada dia hi entro!!

    ResponElimina
  7. M'encanta!!!! a veure si ens poses ja la 2a parte eh??? jajjaja un petó molt grossss!!

    ResponElimina
  8. La segona i quarta foto M'ENAOREN!! jajaja molt bones deveres. per ací baix em tocarà vore la 2a per internet... ja que ens han llevat tv3 grr...

    ResponElimina
  9. en la lafoto kestan tot l'equip, a nena k esta abraçada a la mireia vilapuig ki es? es la gemana de l'alex monner?no?

    ResponElimina
  10. Joan mol bunic! I Love BpvdeJoanpons

    ResponElimina