14 d’octubre del 2012

Exclusiva! Laia Costa serà una de les noves actrius de la 2a temporada

El director de Polseres Vermelles Pau Freixas, va donar informació molt interesant sobre la 2a temporda a l'entrevista que va fer a RAC1. Una de les coses que va dir és que la jove actriu Laia Costa serà un dels nous personatges. No us puc dir gaire cosa, només que interpretarà a la Rym i que la veureu de una manera diferent....
Ella ja té experiència amb aquest món, ha participat a la pel·licula "Tengo ganas de ti" i a sèries conegudes com "Bandolera", "El tiempo entre costuras" i "Toledo". Pròximament la podrem veure a "Caperucita Roja" d'Antena 3 com a protagonista. Aquí us deixo unes fotos que m'ha passat ella mateixa: 

28 comentaris:

  1. quines ganes de que començi!!!!

    ResponElimina
  2. Surtira calva! L'Alex Moner va penjar una foto al instagram

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! segur!?

      Elimina
  3. Si que hi auran actors nous no? Quines ganes!

    ResponElimina
  4. Molt guapa jjiji, gracies per publicaro Joan, com t'enteres de tot?? *____*

    ResponElimina
  5. Dios, doncs si és veritat el que diuen de que surtira calva, amb lo guapa que és i el cabell tan guapo que té joe...però és el que toca, si és actriu és actriu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. exacte jajaa pero igualment si es veritat, es molt fort! Jo no diria per res del mon que em rapesin!

      Elimina
  6. Hola Joan. Tinc moltes ganes de que començi la segona temporada. El blog es genial. T'he enviat un correu a veure si pots anunciar el meu blog.

    Molts petonets.

    ResponElimina
  7. vul que comenci ja!!!!!!!!!!!!!!! no puc esperar!!!!!!

    ResponElimina
  8. Surt calva a la serie i es la companya d'un nou personatge que es diu Joan...

    ResponElimina
  9. Amí m'agradaria poder participar en algun Capitol de Polseres!!! @cpeque97

    ResponElimina
  10. Queguaii!! Em moro de ganes de que comencii! A part vaig llegir que surt l'Alex Maruny!!


    @annasanchez5 :)

    ResponElimina
  11. Respostes
    1. Penso que si perque vaig veure un video on sortien alguns dels nous personatges i deien que aquest personatge tindria alguna cosa especial amb el Lleó...

      Elimina
  12. http://instagram.com/p/QnqNJuNvnR/

    ResponElimina
  13. qee noO! la novia del lleo no si us plau, qe es la cris!! pff.. alex no e? uau, ja he vist la foto... uffuuff.. pero , crec qe es mes important parlar de la MARINA COMAS, perque es una actriu catalana i tambe hi surtira.. ames, te un goyas i guadis...

    tot i aixi, es preciosa.. :) laia costa.

    ResponElimina
  14. M'encanta el blog esta molt ben fet, pero tinc una critica. Soc mare de dos fills fans de la serie i cada dia visiten el blog, pero l'altre dia em van dir que t'havien enviat un comentari preguntante una cosa i tu no els hi vas contestar. Jo els hi vaig dir que com anaves a l'escola estaries molt enfeinat fent deures pero m'han dit que tu a vegades contestes a alguna gent. Per aixo m'agradaria que m'expliquessis perque algun gent li contestes i a altra no. Els meus fills nomes tenen 6 i 8 anys aixi que amb el que em diguis els convencere de que no s'han d'enfadar amb tu. Et felicito per la feina que fas. Gracies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, m'alegra molt saber que tinc seguidors tant petits. Sento que no hagi contestat els seus comentaris però mes impossible contestar-los tots, ja que no només rebo comentaris per aqui, també per twitter,facebook, email...etc. El blog em porta molta feina i si tinc éxamens mes impossible estar per tot. M'agradaría que em diguessis els seus noms i la pregunta, i la contestaré encantat. Fins aviat :)

      Elimina
    2. Hola. Gracies per contestar. Els meus fills van posar anonim pero es diuen Marc i Ferran. Et van preguntar com aconseguies la informacio. I no passa res si no contestes ara mateix t'has de centrar en els estudis. Continua aixi.

      Elimina
    3. Ja fa mes d'un any i mig que faig el blog, i amb tot aquest temps ja he conegut a tots els actors personalment i de vegades els hi demano la seva col·laboració. També he anat al rodatge de la 2a temporada i gràcies a aixó us puc donar aquestes petites exclusives. Una abraçada per el Marc i el Ferran,els seguidors mes petits que tinc!

      Elimina
    4. Moltissimes gracies. Els hi ha fet molta il·lusio. No m'extanyaria veure't a Polseres Vermelles perque t'ho estas guanyant. Moltes felicitats per la feina que fas i fins aviat.

      Elimina
  15. Coom es diu a "Tengo ganas de ti" ???:)

    ResponElimina