3 d’octubre del 2012

Exclusiva! Tres nens representarán a la 2a temporada com eren els Polseres abans

Aquest dilluns van fer una entrevista al Pau Freixas a RAC1 i va dir que uns dels nous personatges de la 2a temporada seríen tres nens que representaràn com eren els Polseres abans.
Els interpretarán el Noah, la Paula i l'Abel, cada un amb una malaltía diferent passaràn petites aventures a l'hospital. Segurament ben aviat us podré explicar moltes coses d'ells i els podreu veure, aquí teniu una foto al mejador del rodatge perquè us feu una idea de com son...
Potser molts coneixereu a la Paula, ja que ha sortit a la sèrie de TV3 "Gran Nord". I mireu que petit que es el món que l'Abel és de Sabadell, com el Marc Balaguer, la Mireia Vilapuig i la Joana Vilapuig. El de l' esquerra es el Noah, i us puc dir que és molt simpàtic, com tots! Em sembla que aquests tres donaran molt a parlar.


18 comentaris:

  1. la 2a temporada fa molt bona pinta!

    ResponElimina
  2. quines ganes de la 2a temporada!

    ResponElimina
  3. jo vaig anar per fer de figurant i els vaig veure

    ResponElimina
  4. Quina intriga !! molt bona notícia Joan !!

    ResponElimina
  5. La Fanta i la Cocacola fent propaganda :/

    ResponElimina
    Respostes
    1. siiiii juasjuasjuasss joan els de fanta i cocacola et tenen de pagar!! No es fa propaganda gratis jajaja :')

      Elimina
  6. Gràcies per donar aquesta info Joan, ja tinc ganes de que sigui el geeneeeeeer!!!!!!

    ResponElimina
  7. quan has dit lo de Gran nord ja u he sapigut de seguida jiji

    ResponElimina
  8. Quines ganes de que sugui el Gener deu meu!!!

    ResponElimina
  9. Aleshores aquests nois seràn els actuals Polseres quan eren petits?, moltes gràcies per l'informació Joan

    ResponElimina
  10. Merccii Joan per tot!!! Y si..petit es el mon.... ia coneixes a un altre Sabadellenc + jo....buff!! un muntt...VISCA SABADELL!!

    ResponElimina
  11. aquess nois representaran a la serie als polseres de petits ??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nooo,ens faran recordar els polseres crec.

      Elimina
  12. I la Laia Costa? vaig llegir que tindria alguna cosa amb el Lleó.

    ResponElimina
  13. La del mig sembla anorexica! Se li marquen els ossos ;O

    ResponElimina