8 d’agost del 2012

Així són els Polseres a la vida real - Revista "pronto"

A la revista "pronto" d'aquesta setmana ha sortit un article explicant com son els Polseres a la vida real. Han sortit coses que segurament molts de vosaltres no heu sentit mai, com per exemple: Sabeu que a l'Igor Szpakowsi li encanta l'astronomía? Sabeu que al Nil Cardoner li agradaría fer la volta al món?
Hi han bastantes coses interesants de cada un dels Polseres! He escanejat la revista perque la pogueu llegir. Perque no tingueu problemes amb la mida de la lletra i ho pogueu llegir bé podeu:


9 comentaris:

  1. ara vaig a mirar-ho, aveure si es veu millor que quan vas posar lu de la revista tp

    ResponElimina
    Respostes
    1. He millorat el post dels polseres a la revista tp, ara ho podràs llegir bé sense cap problema.

      Elimina
  2. GRÀCIES PER EL POST JOAN

    ResponElimina
  3. ja ja tinc la revista, ho vaig veure ahir

    ResponElimina
  4. gracies Joan, ja m'ho he llegit tot :D

    ResponElimina
  5. A aquesta revista hi ha un error: diu que el Nil Cardoner té 15 anys, no pot ser ja que va neixer el 16 de setembre del 1998. Actualment té 13 anys, fará 14 d'aquí més o menys un mes... Un petit fallo que ha tingut la revista :)

    ResponElimina
  6. M'encanta la serie gracies per colgar-lo pero ya tinc la revista:-)

    ResponElimina
  7. M'encanta, moltes gràcies, Joan :)

    ResponElimina
  8. Wow O.O no savia que la Joana era del 94 es un any més gran que jo O.O i mira que jo no semblu del 95 pero ella del 94 o.o

    ResponElimina