17 d’agost del 2012

Exclusiva! Fem una ullada al guió de la 2a Temporada de Polseres Vermelles

Com que sé que teniu moltes ganes de saber coses de la 2a temporada de Polseres, aquí us deixo una petita part del guió del capítol 3 en exclusiva per a tots vosaltres, així podeu fer una mica el tafaner. Com podeu veure es tracta d'un diàleg entre la Cris i el Victor, un personatge nou. Pel que sembla l'escena passa a França... Espero que us agradi. Polseres Amunt!


VICTOR
Visc aquí al costat. Vine a casa i demà, quan obrin, reculls les teves coses.
CRIS
Si home!

S’atura i parla enfadada

CRIS
Mira tio, si et penses que perquè els dos sóm catalans em ficaràs a casa teva, estàs molt equivocat. Ets un pesat. Quan he començat a correr no has entes que et volia perdre de vista?
VICTOR
Es millor que dormir al carrer no?
CRIS
No!
VICTOR
No?
CRIS
No.
VICTOR
Va, afluixa, només et vull ajudar. De veritat. Si no vols un sostre, et deixo el meu telèfon. Truca a algú que et pugui venir a buscar.

La Cris per primer cop analitza la situació i es mira el Victor. La veritat es que te cara de bona persona

CRIS
No tinc el telèfon de ningú de Tolouse
VICTOR
Pots trucar a una comissaria. T’ajudaràn.

26 comentaris:

  1. Pinta molt interessant, moltes gràcies per l'exclusiva Joan :-)

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Joan! Espero que sigui veritat.

    ResponElimina
  3. Sentiments amb paraules17 d’agost del 2012, a les 13:11

    sndkñbjkfd*_* GRÀCIES PER PENJAR-HO JOAAAN!:D

    ResponElimina
  4. Espero que aquest Victor no es fagi novio de la Cris

    ResponElimina
    Respostes
    1. té pinta...però em penso que quan es retrobi amb el lleó(si ho fa) s'ho pensara millor...

      Elimina
  5. Cada dia ens sorprens mes, Joan! *_*

    ResponElimina
  6. Mmm crec que ja sé de que va, tot això :) Tinc una idea del que passarà... Si algú vol escoltar la meva teoria, dieu-m'ho!

    ResponElimina
  7. dos paraules: Pulseres sempre!

    ResponElimina
  8. No se com t'ho fas però sempre sorprens amb el blog. M' encanta el blog i m' encantas tu. Polseres amunt sempre !!

    ResponElimina
  9. Com ho has aconseguit Joan? :o

    ResponElimina
  10. Uaooo! Sembla molt interessant!Ja tinc unes ganes de voreu!!! :) POLSERES AMUNT SEMPRE!!!! Són els millors!!!! :) M'encantaria conseguir una polsera! Em faria molta ilusió. A veure si hi ha sort!! jeje A veure David, quina es la teva teoria??..però em penso que fallaràs perque POLSERES és una sèrie que sorprén molt!! I que passen coses que no t'esperes!!!..Qui anava a dir que moriria l'Ignasi??..Qui es pensava que en Roger, li donaria diners a Lleó per pagar-se la cama??..i moltes coses més..Aquesta sèrie es la millor!! I nosaltres la vivim dia a dia, gràcies a Joan Pons!!! A mi m'agraden molt les frases de Roc, a vosaltres també, oi que si?? I el Toni en té de molt bones jaja..Fa molt bon paper el llest! jaja :)

    ResponElimina
  11. He estat mirant el teu blog durant varis dias i ets un crack!!!Com fas tot això de saber-ho??Et felicito!!!Petonets a tots els seguidors de polseres!!!Polseres amunt!!

    ResponElimina
  12. uaaauu!Ö quiinees gannes per sabeer que passa, aqui! no? feelciitaats joaan ets unn craack!:D

    ResponElimina
  13. tio me dejas con la boca abierta molas mazoooo
    este blog esta dpm es la boooombaaaa

    ResponElimina
  14. Com mola mencantaria que pogesis posa mes dialec pera la beritat sino despres ja no tendria emosio!!!

    ResponElimina
  15. gent, sento desepcionar pero crec que la segona temporada no impresionarà tant com la primera..:(
    no se que vaig llegir que han enchufat a la Marina Comas ( amb lo sosa que es) i que els polseres no se que deien que el Toni seria com doctor o algo així i asobre als castings buscavan a 10 pulseres nous!! ... :'(

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo krec k am tans pulseras no molara tant pero wenuu u miraree igual kin es el vostre pulsera preferit? a mi el ROC:)

      Elimina
  16. joan m'encanta mersiii una cosa pots penjar mes dialegs plis?

    ResponElimina