21 d’agost del 2012

Fotos dels participants de la 3a edició del concurs: Guanya una Polsera Vermella!

Ahir a les 12 de la nit, va acabar el termini per poder participar a la 3a edició del concurs: Guanya una Polsera Vermella! Ha tingut un grandíssim éxit de participació amb 100 fotografíes acceptades que complien les normes. Tinc que felicitar a tots els participants per la seva originalitat, totes es mereixen la Polsera Vermella però només la tindrán un 10%, ja que de 100 fotos, hi han 10 polseres.
A la pàgina de facebook del blog he penjat un album amb totes les fotos, heu de posar m'agrada a les que més us agradin i el dia 28 d'agost, les 10 que tinguin més m'agrada tindran una Polsera Vermella a les seves mans! Tothom a votar!
Podeu entrar a l'album de fotos fent clik aquí
També us deixo un vídeo amb les 100 fotografíes dels participants:

10 comentaris:

  1. Hi han algunes que estàn molt be!

    ResponElimina
  2. es tenen de podsar m'agradaes a les fotoa a facebook, el joan ja u diu xddddddddd

    ResponElimina
  3. alaaaaaaa:O m'encanta la foto aquesta de la noia difuminada mirant el mar, i la de la noia amb la claketa i la platja també mola molt:P

    ResponElimina
  4. m'encanten totes les fotus! sort a totes segur que jo no la guanyare TT' just el dia del meu cumpleañs bueno sort a totes!

    ResponElimina
  5. Precioso video y estupendas creaciones. Me ha gustado ver el mio claro. Suerte y que ganen los mejores.

    ResponElimina
  6. Molta sort a tots i totes! Si algú vol ajudar-me una miqueta, aqui li deixo l'enllaç del meu montatge! Només heu de fer clic a l'enllaç i quan s'obrigue la meva foto, clicar "ME GUSTA". M'ajudeu una miqueta? :) Us ho agraeixo! :)
    Aqui està: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=507412605939103&set=a.507406592606371.137728.205542406126126&type=1&theater
    MARINA.

    ResponElimina