18 de maig del 2011

Ahir al Bac Up,van sonar uns segons de la nova canço dels Vuit,cantada amb el Mikel Iglesias i el Nil Cardoner

Ahir a la nit,a les 11:00h el programa Bac Up(Radio Flaixbac) ens va fer un regalet per tots els admiradors i fans de polseres Vermelles,ens van avançar en exclusiva uns segons de la nova cançó que es diu DORM, de l'ultim disc dels Vuit (encara no ha sortit a la venda,sotirà d'aquí unes setmanes)  vam poguer sentir cantar el Mikel Iglesias (Ignasi) i el Nil Cardoner(Roc),jo vaig escoltar tot el programa i va estar molt bé!
He preparat aquest video del programa per tots vosaltres,que el disfruteu!



13 comentaris:

  1. oooooooooooooooohhhhhh <3 Quee bé que canteeen!!!
    Quina veu Mikeel!

    ResponElimina
  2. BRUTAL! Pedazo veuarra! Molt, molt GRAN!
    Em vaig cadar flipant, l'Àlex Monner habia dit que cantaba molt bé, però pensaba que exejerava! Però no! Es quedava curt! Espectacular!
    PD: GRAN blog! (:

    ResponElimina
  3. Molt bona veu l'ignasi l'altre dia anava passejant pel meu barri amb unes amigues i en el vam creuar

    ResponElimina
  4. És un crack, canta molt bé :) per cert, aquest blog mola molt :)

    ResponElimina
  5. cantaa super bee m'encantaa per un altre motiu araa ja s'acumulen els motius es tann.... perfectee.. :)

    ResponElimina
  6. Joan el que canta més estona qui és?¿

    ResponElimina
  7. És molt maca! i no canten pas malament, tot i que al Nil no se'l sent gaire :S tinc ganes de que surti :P

    ResponElimina
  8. Quinaaaa veuuuuuuuu Mikeeeeeeeel mencaantaaa moolt(:

    Ess iincreiblee! Jo tambe canto podriem fer un dueet jaajaj!
    Joan gràcies pel blogg:D

    ResponElimina
  9. Uala tio canten tope be!!
    Estan tenin un exit :d
    El nil no se sent gaire auria de cantar mes fort !!
    Lignasi i el roc mencaaantenn :)

    ResponElimina
  10. Mikel cantes súper bée t'estimooo <3

    ResponElimina
  11. Brutal,Magnífic,espatarrant....Quina veu te el meu Mikel per deu esque fins i tot ploro....!
    Es al veu mes bonica del mon.L'ESTIMO♥

    ResponElimina