16 de maig del 2011

Els acords de Sense Tu (Guitarra)

Segurament molts de vosaltres toqueu la guitarra, i us encanta la cançó que surt a polseres vermelles,Sense Tú.La voleu Tocar???Aquí us deixo els acords!

Re- és de nit..
Sol- és tot fosc...
Mim La- estic sol i no hi ha ningú...
Re- és de nit...
Sol- un record...
Mim La- dins el cor, ella hi és a dins...
Re Sol- els seus ulls són brillants
Mim La- i un somriure extravegant
Re Sol- ja no i és l'he perduda
Mim La- va marxar lluny del meu abast
Sol La- i sempre estarà el meu cor...
Re Sol- sense tu jo no puc
Mim La-
sense tu si no i ets
Re Sol- Mim- sense tu jo no soc ningú...
Re Sol- sense tu jo no puc
Mim La- sense tu si no i ets
Re Sol Mim- sense tu jo no soc ningú...
Re- és de nit...
Sol- és tot fosc..
Mim- no estic sol no ho estic
La- tu estàs amb mi
Re Sol- i els teus ulls són brillants
Mim La- i un somriure extravagant
Sol La- i sempre estarà el meu cor...
Re Sol- sense tu jo no puc
Mim La- sense tu si no i ets
Re Sol Mim- sense tu jo no soc ningú...
Re Sol- sense tu jo no puc
Mim La- sense tu si no i ets
Re Sol Mim- sense tu jo no soc ningú...
La- nooohhoo
Re Sol- si no estàs aquí
Mim La- si no estàs amb mi
Re Sol- jo no et puc mirar
Mim La- jo no et puc sentir
Re Sol- si no estàs aquí
Mim La- si no estàs amb mi
Re Sol- jo no et puc tocar
Mim La- jo no et puc bessar
Sol La- i sempre estaràs el meu cor....
Re- és de nit....
Sol Mim La Re


9 comentaris:

  1. Sí, són aquests! és una cançó molt fàcil i molt maca per tocar, la recomano! petons groguet(L)

    ResponElimina
  2. Podries posar-la per flauta?¿?¿ ;)

    ResponElimina
  3. SON GENIAAAAAAAAAALS!!!!!!! M'ENCANTEEEN!!!!
    els de teràpia són la hòstia!
    SENSE TU JO NO PUC, SENSE TU SI NO HI ETS....
    La sé tocar amb la guitarra(L)!

    ResponElimina
  4. Jo no se tocar la guitarra pro magradaria !
    Per poder tocar cansons guais com akestes

    ResponElimina
  5. Joooan pennsees en tot tuu jajaaj! (:

    ResponElimina
  6. Jo ja fa temps que la toccoo pero mersii cariñu!

    ResponElimina
  7. mencaanta es el millor bloc k sa fet maii

    ResponElimina
  8. pots posarr el ritme ¿?¿? :D mencanta <3

    ResponElimina