2 de maig del 2011

Vols tenir el DVD de la primera temporada???

Us enrrecordeu que us vaig dir que havia vist que pròximament sortiria el DVD de Polseres de la primera Temporada??? Ara ja el podeu aconseguir! TV3 fa un concurs per guanyar el DVD,nomes has de respondre una pregunta.
La signatura d'exemplars i la presentació del DVD oficial serà aquest dijous 5 de maig a les 18.00 h a El Corte Inglés de l'avinguda Diagonal de Barcelona (la hora per confirmar).


També podràs comprar el DVD a la botiga de TV3, a partir del dia 9 de maig, Amb el diari ARA, els diumenges 8 i 15 de maig (es farà amb dos entregues) i a tots els establiments comercials, a partir del dia 9 de maig,jo me'l compraré segur!!!
Més informació a:

I aquesta nit l'últim capítol de la temporada!!!!Quines ganes!!!Aquí us deixo el tràiler:
Jo el veuré al cinema Filmax,i aquesta nit o demà us ho explicarè tot,tot,tot...



7 comentaris:

  1. Perqe fas propaganda del teu blog en el blog dun altre?

    ResponElimina
  2. aii perdo joan me ekivukat e llegit una atra cosa

    ResponElimina
  3. http://elblogdepolseresvermelles.blogspot.com/

    http://sensecappelalallengua.blogspot.com/

    ResponElimina
  4. Joan,has aconseguit unes entrades :O? Quina sort,si es així! Disfruta per jo jejeje .Ja que desde Mallorca es imposible arribar a veure ni el concert de terapiaa..et segueixo sempre,esta molt ben fet m'agraden, sobretot,les entrevistes.

    Records desde ses illes!

    ResponElimina
  5. Joaaaaaaaaan! disfruta molt avui entesos? et mereixes això i molt més :) jo em quedaré a casa mirant el capítol i enrecordant-me de tu ;) T'estimo groc!

    ResponElimina
  6. Jo el veure per la tele. Segurament tambe mo comprare
    Joan t'ho mareixes. Fes fotos al concert i a tot el que creguis que els que no som tant aafortunats com tu hem de veure Okii guapuU!?

    ResponElimina