14 de maig del 2011

El Polsera del mes

He decidit fer una cosa que segurament us encantarà,el blog,tindrà el Polsera del mes,que vol dir això? Doncs que cada mes estarà dedicat amb un polsera,parlaré d'escenes divertides que ha fet,algo de la seva vida privada i molt mes.El Polsera,no l'elegiré jo,l'elegireu tots vosaltres.Faré una enquesta,i el que mes vots tingui serà l'elegit.Hi hauran 2 enquestes,però iguals,una aquí al Blog i l'altre a la pàgina de Facebook .El termini per respondre-la es el dia 31 d'aquest mes. A que espereu per votar??? Per cert enrrecordeu-vos que demà amb el Diari Ara va la 2a entrega del DVD de Polseres :-)
L'enquesta de facebook:

3 comentaris:

  1. Em sembla que ja està decidit que l'Ignasi

    ResponElimina
  2. no tinc facebook i m'agradaria botar per aqui, jo no vull que surti en Mikel, pk vull que surti el juny que es el meu cumple osigui que vull que surti, en ROC!

    ResponElimina