20 de maig del 2011

Entrevista a l'Alada Vila/ Olga a Polseres Vermelles

Moltissìmes gràcies per acceptar aquesta entrevista pel Blog de Polseres Vermelles de Joan Pons,t'ho agraim molt:

-Que vas tenir que fer per sortir a Polseres?
Vaig assabentar-me del càsting gràcies a la meva mare, i desprès de 3 o 4 proves ja van confirmar-me que seria jo qui interpretaria el paper de l'Olga
-Ja habies fet abans d'actiu oi?
si, vaig actuar a Majoria Absoluta durant 3 anys i l'estiu del 2009 vaig fer una pel·lícula: Blog
-Que vas fer quan et van dir que t'havien elegit?
m'ho van dir per telèfon i només els donava les gràcies i no parava de riure, va ser un moment molt emocionant
-Et va agradar fer de l'Olga?
si, era un paper que m'agradava molt d'interpretar perquè m'hi sentia molt identificada en algunes coses
El caràcter de l'Olga s'assembla al teu?
la veritat es que si, jo també puc mostrar-me una mica borde quan algú "m'ataca" com fa la Cristina a l'Olga al 6è capítol. Però també hi ha coses que l'Olga feia amb les que no m'identifico


-Amb quin actor de la sèrie,parles i tens mes relació?
desafortunadament no tinc tant contacte amb els actors com m'agradaria, però m'agrada que coincidim en alguns events de polseres vermelles, però per una qüestió de proximitat amb la que tinc més relació es amb la Joana Vilapuig i la seva germana, la Mireia
-T'esperaves que la sèrie tingues tant d'èxit?
sabia que a tv3 hi hauria un boom d'audiència amb la serie, però no m'esperava que tingues un èxit tant heavy
Afortunadament ha estat així
-Creus que han fet un bon treball l'Albert Espinosa i el Pau Freixas?
Crec que no cal ni respondre a aquesta pregunta, esta clar que el treball a estat excel·lent
-Quina escena et va agradar mes de fer?
vaig disfrutar molt amb la del tren, però la que més em va agradar fer va ser en la que m'acomiado de la cristina a la sèrie
I per últim:
-T'agrada el Blog de Polseres Vermelles de Joan Pons?
Trobo que esta molt bé, recull molta informació que pot agradar molt als fans de polseres i m'alegro de que estigui tenint tant d'èxit i rebent tantes visites, Felicitats !
Moltíssimes gràcies Alada,esperem que tornis a sortir a la 2a Temporada :D
jajja jo també ho espero!


5 comentaris:

  1. Joaaan m'encanta! Com aconsegueixes totes aquestes entrevistes? Merci!

    ResponElimina
  2. em va dir que les aconseguiia pel faceebokkk! :) peroo nosee si eraa el de veriatt! pero jo crecc que siiI! :) <3

    ResponElimina
  3. Vinga joan!! Una altra entrevista!
    Es impresionant, esperu qe algun dia pugis arribar a tenirne alguna de un polsera

    ResponElimina
  4. l'alada vila va al meu institud!!!!!
    tio mola molt aquest bloc que currat!!!

    ResponElimina
  5. Hola Joan ets impressionant estas fet un geni de la informatica jo tambe hu soc pero amb superes.
    Espero que algun dia amb tinguis aqui com a una Polsera!

    ResponElimina