17 de maig del 2011

Quin misteri!

L'Alex(Mireia Vilapuig) va dir al Toni(Marc Balaguer),que el que tenia a l'esquena no eren ales,que era una malformació,que li sortien pels a l'esquena des dels cinc anys es diu "NEMUS" Això no s'ho creu ningú! Em sembla que que quan es va despertar el roc tirant-se pel trampolí,ella també hi va tenir alguna coseta a veure,vosaltres que creieu???Perquè quan el Roc es desperta,l'Alex ja marxa..i també sabia que feien un estudi pel síndrome d'asperger.aquí hi ha misteri!
Per cert, voteu l' enquesta del Polsera del mes! De moment va guanyant l'Ignasi!

11 comentaris:

  1. ES MOLT ESTRANY.....
    JO CREC QUE QUAN VA CAURE EL BENITO DE EL ESCENARI ELLA VA RIURE, CREC QUE PERQUE SAVIA QUE DESPRES ALLUDARIA A EL ROC A DESPERTARSE :D
    NO SE SI AJUDA A AQUEST MISTERI XD

    ResponElimina
  2. Jo crec que polseres té un toc de màgia, i potser l'Àlex era un àngel i el Bru era un dràcula,
    axò no ho dic jo, si no ho diu l'Albert Espinosa en el seu ùltim postt al bloc de polseres vermelles, el de TV3(http://blogs.tv3.cat/polseres-vermelles).
    Però axo és un misteri que no sap ningú.
    Wueno no sé si ajudo o és una tonteria dew

    ResponElimina
  3. estic segura de que el Bru es un dràcula!!! (crec que de els bons)

    ResponElimina
  4. Aveure, jo crec i estic SEGURÍSSIMA de que l'Àlex sí era un àngel, desde el moment en què va portar al Benito fins a la seva habitació. Com podia saber on estava si no es coneixien de res? I això del Nemus, segons la meva mare sí que existeix, però jo ho estic buscant per Internet i em surt que és un Déu Egipci :S definitivament, lo del Nemus és trola!

    ResponElimina
  5. creeec que es un angel de la guarda, si no m'equivoco del Roc, ella fa que el Sr Benito perdri la memoria arribi a la piscina per salvar al Roc i ja tonra.. com el Toni es un dels amics del Roc i es un polsera doncs el vol ajudar i l'ajuda dient-li aixó de l'investigació... en Toni ha ajudat MOLT a en Roc!

    ResponElimina
  6. Si, jo crec l'alex que és l'angel de la guarda del roc, i el 'cuida' mentres esta en coma, i tambe fa que el benito vaji a la piscina amb el roc i li digui que es tiri per trampoli i aixi es desperti. Per aixo, quan el Roc es desperta l'Alex s'envà... :)

    ResponElimina
  7. si , jo crec tambe te alguna cosa a beure. una cosa es que l'Alex sigui el seu angel de la guarde pero ja ka es veia a venir que el roc es desperteri lu de l'alex no mu a cabu de amb pasar del tot!!!
    lunic lu que ma fet molta rabia es que no es cadesin tot es polseres!!!!!

    ResponElimina
  8. Ia es notava mol qe era el seu angel!!
    La mare duna amiga seva qe es metgessa li va dir qe axo dels pels per lu qe ella sabia no exitia

    ResponElimina
  9. que extrany aqui ens esten amagant alguu... !!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. doncs a mi em sembla que no ens amaguen res i que a la tercera temporada tot s'entendra més facilment.
      es un toc d'emoció i intriga que volen mantenir...

      Elimina