5 de desembre del 2011

Donem una 2a oportunitat per guanyar les entrades per anar a veure l'Igor al musical Generacions!

Notícia important!  Dels tres guanyadors,la Marina Gonzalez no hi pot anar. Per tant queda una entrada amb acompanyant, teniu una 2a oportunitat! Aquesta vegada no es tracrarà de veure qui es el més ràpid:
M'heu d'enviar a blog-de-jpb@hotmail.com, un text demostrant que us agrada l'Igor Spakowski i que el voleu anar a veure, teniu de temps fins les 9 del vespre.Jo eligirè el que estigui més "currat"

Dono les mateixes condicions d'avans:
1- Us té que agradar l'Igor Skpakowski
2- Us podreu traslladar a Lleida

Molta Sort!


6 comentaris:

  1. Jo no puc anar! Lleida esta molt lluny!:'(

    ResponElimina
  2. jo no m'ho penso perdre!!!!!!

    ResponElimina
  3. Nooo TT m'encanta l'Igor però Lleia m'agafa molt lluny :'( Tanta ilusió que em feia pf... :( Molta sort a les persones que participeu i pugeu anar!

    ResponElimina
  4. A la foto Igor i Albert Lopez Vivancos director escenic del musical :)
    Fa poc be, fa cosa de mig més vaig tenir l'oportunitat d'estar amb l'Igor. Ja que formo part de l'Ordeó Lleidatà i tinc escenes amb ell al musical. Es un noi maquissim. M'agradaria si ho veu saludar-lo desde aqui ell ja sabrà qui sóc ;)

    ResponElimina