2 de desembre del 2011

L'Albert,el Pau,la Joana i l'Àlex a la presentació de Pulseras Rojas a Madrid!

Avui, el Pau Freixas,l'Albert Espinosa,l'Alex Monner i la Joana Vilapuig han anat a la presentació de Pulseras Rojas a Madrid,segur que ha estat tot un èxit jeje. Aquí podeu veure un vídeo que ha penjat el facebook de TNT de l'Alex i la Joana, saludant:
http://www.facebook.com/photo.php?v=235961703136755
Al mirar la pàgina web oficial de TNT, he vist que l'Albert també escriurà un post al acabar cada Capítol,ja ha fet el primer!
http://www.canaltnt.es/blog/lo-que-no-te-han-contado-de-pulseras-rojas-por-albert-espinosa-12169
Per cert, mireu el Clip Oficial de Pulseras Rojas!Conserven els noms i les cançons també però subtitulades al castellà!
http://www.youtube.com/watch?v=IX9_26wqVe0&feature=share


13 comentaris:

  1. k waii!!! no sabia k avui o presentaveeen! gràcies per penjar-ho joan!!

    ResponElimina
  2. M'alegro moltíssim per ells, els felicito de tot cor i els hi destijo lo millor, me'ls estimo massa...<3

    Un petonet a tots els participants de Polseres Vermelles (també els que estàn rere càmeres) i a tu Joan!!

    ResponElimina
  3. gràcies per aquest blog joan!

    ResponElimina
  4. no es el mateix amb castellà

    ResponElimina
  5. pero aixo que es? deu meu TT pulseras rojas? mara meva... -.-

    ResponElimina
  6. Fan de PV*-*
    Hola:) el que volía dir es que POLSERES VERMELLES es la millor serie i per una serie catalàna que triunfa tant es normal...peró per molts idiomesque ho facin els millors fans sóm nosaltres els PV de Catalunya:)POLSERES AMUNT!!!!!<3 ~perdo si he fet faltes :$~








    UN PETONASS(K)

    ResponElimina
  7. Joan nomes estavan ahira madrid??? Eske jo al 8de desembre estic a madrid

    ResponElimina
  8. d'on treus tota l'informacio joan ????

    ResponElimina
  9. sens fara molt RARO veure el Lleo l'Ignasi el Roc la Cristina el Toni i el Jordi en CASTELLA! molt RARO.
    SEMPRE SARA POLERES AMUNT !
    NO pulesres arriba

    ResponElimina
  10. M'en alegro molt per l' èxit de la sèrie però s'em fa extrany en castellà

    ResponElimina
  11. JO tinc aket canal i l'espero am impaciencia!!!
    es estrany sentirlus am castella...
    Espero k no sigui gaire diferen xD
    Gràcies Joan per tenir aket blog! jo tinc un blog i les meves amigues en veure aket an flipat! xP

    ResponElimina
  12. gracies Joan per diro
    pero am catala mola + xk els catalans molemmmmmmmmm moltttttt!!!!!!!!!!!!!!
    pero tmb trobo b aixo de k ho facin amb castella
    encaraaa k els castallans es podrien aguantar hi veureu amb catala com nosaltres k avegades ens tenim k aguantr i veure les series i les pelis amb castella,no?¿
    i una pregunta kom so faran amb les cançons catalanes posaran les mateixes ho les canviaran a castellanes

    ResponElimina