5 de desembre del 2011

El Guanyador de la segona oportunitat per guanyar l'entrada del musical Generacions és..

El guanyador de la entrada per anar a veure el musical Generacions és...
La Laura Sabaté + un acompanyant!


Hola Joan,
em dic Laura Sabaté i tinc 13 anys. Per començar, dir-te que el meu actor preferit de tot el mon sense cap dubte es l'Igor. Trobo que es un grandísim actor, i que sap ficar la veu del personatge que té que interpretar perfecte. Quan vaig veure això del concurs vaig literalment flipar. Vaig fer lo que tenia que fer lo més ràpidpossible, però malauradament algunes tres persones s'havien adelentat. Tinc una segona esperança, i aquesta no la deixaré perdre. L'Igor es un de les pocaspersones que em transmet lo que vol dir amb la mirada. Faig lo possible cada dia per contactar amb ell, tant per Facebook, com per el carrer (intento anar per on ell viu, a veure si me'l trobo), però mai he tingut l'ocasió. Pensar que tu, Joan Pons, pots fer que jo vegi el meu ídol, una persona que m'estimo moltíssim, i quedonaría la vida per ell, em fa sentir molt impressionada. Abans de Polseres jo ja coneixia aquest actor, no pas amb persona, si no d'alguns cortometrtges que a fet. Quan el vaig veure a Polseres vaig flipar moltíssim. Vaig pensar: Aquesta serie me l'he de mirar si o si, passi el que passi. I evidentment, vaig mirar tots i cada un dels capítols. Saps quin es el meu sobrenom? Rogi. Saps per què? Doncs perquè si et fixes, Rogi es Igor al revés... Sembl increïble que una nena fagi tant per algú, sé que estic boja, però jo per el Igor vaig lo que sigui.
Joan, per favor, eligeixme a mi, guapo!
Laura Sabaté <3



ieeep! Això no acaba aquí! La Miriam Gómez tampoc hi pot anar!Les entrades seves passen a ser de..
La Emma Carrasco, + un acompanyant


Hola Joan.
T'escric aquest missatge, perquè necessito veure'l. Necessito estar allà, a pocs metres d'ell. Simplement per què m'encanta. Per que el necessito. Mai l'he vist. I m'encantaria veure'l. Es que veure'l es allò que mai m'imaginaria de cumplir-lo. És el meu ídol. El meu amor platònic. Per sobre de qualsevol Justin Bieber o Mikel Iglesias. Em sembla una persona sincera, maquíssima i que es preucupa per les seves fans. Desde el primer dia que el vaig veure'l per la televisió, va ser una cosa extranya. Després quan s'ho vaig explicar a les meves amigues, es van riure perque m'agradava el calvo... Però jo mai le deixat de estimar. Es que es alló extrany que penses: " Mai le vist! I m'encanta! ". No se si m'explico bé... Esque el que es sent per una persona així no es pot explicar . Es una sensació fantastica. I he plorat tant per ell... Ningú s'ho pot arribar a imaginar. Mai le vist, però l'estimo més que qualsevol noi que m'agradi. Per l'Igor no només m'agrada, m'encanta. Tinc a la meva habitació un tros de suro ple d'ell i de polseres. I la meva agenda escolar... No sembla ni que sigui de escola. TOT d'ell. i quean dic TOT es TOT. Fins i tot, la professor em va regenyar i vaig tenir que treure un parell de fotos. Fins i tot he fet una novel·la de ell enl ameva pàgina del Facebook. Esque m'encanta, es tant per mi... I amb només veure'l, ni una firma, ni una foto. Tans sols veure'l...Espero que m'entenguis, que hagi explicat bé tot el que sento. Sería FÀNTASTIC anar a veure'l.
Moltisímes gracies per llegir.
Emma Carrasco Fernàndez

Moltes Felicitats a totes! Ja em posaré amb contacte amb vosaltres!





6 comentaris: