31 de desembre del 2011

Un petit resum de l'any 2011

Amb aquest post m’agradaria fer un petit resum de l’any 2011, de les cosses que han passat de polseres i del blog.
El Dilluns dia 24 de Gener es va fer l’estrena de Polseres Vermelles a TV3, cada vegada la sèrie tenia més seguidors i espectadors. La idea de fer aquest blog va sorgir un dia que estava malalt estirat al sofà mirant el Crackòvia, per casualitat vaig veure que començava Polseres, jo no tenia ni idea de què anava, així que em vaig quedar a mirar-la, em va encantar taant! Els actors, el tema, les ganes de superació..etc. Així que vaig tenir la idea de fer un blog que parlés de les novetats de la sèrie.El Blog es va crear el dia 22 de febrer, el dia següent d’emitir-se el capítol 5 de la sèrie.De mica en mica vaig anar veient que el blog tenia més visites i comentaris, cada vegada més! Llavors la meva vida va començar a canviar,des del primer dia he dedicat temps i esforç perquè cada dia agradi més. Llavors ja vaig començar a fer les primeres entrevistes,recordo que la primera va ser amb l’Ian Güell (Rodri). També vaig tenir l'oportunitat de conèixer a l’Albert Espinosa, que va anar a Igualada i el vaig anar a veure.Ell va dir que era el millor blog no-oficial de tots i va demanar un gran aplaudiment davant de tot el públic, jo no m’ho podia creure! I a partir d’aquell dia ell ha fet moltes coses per mi. El dia 2 de Maig  vaig anar a la preestrena de l’últim capítol i apart de veure’l a la gran pantalla, vaig poguer estar a la zona dels actors i fer-me fotos amb tots,que molts d’ells ja els coneixia.Recordo aquell dia com un dels millors de la meva vida! 


Al mes de Juny vaig anar a la Mútua de Cabrils on es va rodar polseres, i a les piscines del Roc (Ho podeu mirar a l’apartat Diaris Fotogràfics), també va ser una experiència única. I més endavant el blog ja va sortir a llocs importants de premsa, a ràdio Flaixbac,a l’espai internet de TV3.. ja m’ha fet moltes entrevistes! (Les podeu veure a l’apartat Mitjans) També em vaig presentar als Premis blocs Catalunya, competia amb més de 1.500 blogs del país, em vaig posar molt content quan vaig saber que era finalista! Llavors vaig anar a la seu d’Urgell a la gala dels Premis, i quina va ser la meva sorpresa que… Vaig guayaaar!!!!!!! No m’ho podia creure! He fet concursos que tenien de premi una Polsera Vermella, els DVD’s de la sèrie,entrades per anar a veure a l'Igor(Jordi) amb un musical….Les visites van anar augmentant i augmentant,i fins avui! Que el blog ja té més de 248.000 visites amb una mitjana d'unes 800 visites al dia,encara que hi ha dies que s'han superat les 3.000 i més de 6.000 seguidors a facebook. Des de que tinc el blog he fet 224 posts, i he tingut més de 2.300 comentaris! Això es tot. Espero que us hagi agradat aquest petit resum de l’any 2011! Encara queden moltes més coses per explicar però es faria molt llarg. Que passau una bona nit de cap d’any i que els vostres desitjos es compleixin de cara al 2012! Aquest ha sigut l’últim post de l’Any!
Ahhh, se m'oblidava!Com us vaig dir fa temps al blog amb una EXCLUSIVA, la Llum Barrera i el Marc Balaguer son els presentadors de la gala d'any nou, un concert de cap d'any, demà a les 11:44 del matí! No us ho podeu perdre!! 



12 comentaris:

  1. ai k m'emociono
    masa llarg podries aver fet un video

    ResponElimina
  2. ai k m'emocionoo!!! molt xulo i ben redactat joan!

    ResponElimina
  3. Gràcies al teu blog podem aguantar la llarga espera de la segona temporada i estem informats de tot moltissimes gracieees!!! ☺

    ResponElimina
  4. sembla una novela xd m'encanta molt!

    ResponElimina
  5. bon 2012 i k els teus desitjos es cupleixin ;)

    ResponElimina
  6. bon 2012 gràcies per crear aquest blog Joan!!i que els teus desitjos es compleixin!! ;)

    ResponElimina
  7. això...i el que et queda! t'estimo massa groguet, massa! has canviat la meva vida i ho saps :)

    ResponElimina
  8. M'ha agradat molt aquest resum del 2011. M'encanta el teu blog, ens informes en cada moment dels k passa sobre polseres vermelles, k fan, a on surten.... Jo vaig descrobrir la serie a través dels meus amics, que a la casse parlaven sobre polseres vermelles i vaig decidir entrar a tv3 a la carta i mirar el primer capítol i apartir d'aquell moment em vaig enganxar a polseres vermelles, i cada dilluns estava davant de la tele i l'endemà estavem tot el grup d'amics comentant el capítol del dia abans. I ara espero amb nervis la segona temporada.
    Bon any 2012 a tots!!

    ResponElimina
  9. Jo vaig descobrir la sèrie gràcies a que em van recomanar aquest blog i ara estic enganxada al blog i a polseres...gràciesss♥

    ResponElimina
  10. Feliç any nou Joant !! moltes gràcies per haver creat aquest fantàstic blog !!

    ResponElimina
  11. M'encanta aquest blog!! Si us agraden els blogs de famosos podeu seguir aquest?: http://pimfamosos.blogspot.com.es
    Gràcies!!!

    ResponElimina