28 de desembre del 2011

Exclusiva! Els càstings de Polseres ja s'han fet en Secret!

Primicia Exclusiva:
Gràcies a uns contactes molt i molt directes dels Polseres he sapigut una notícia que segurament no us agradarà gens!
ELS CÀSTINGS DE LA 2a TEMPORADA DE POLSERES JA S'HAN FET EN SECRET!
Es van fer la setmana del 12 al 18 de Desembre, ara ja tenen tots els actors triats. Segons m'han informat s'ha tingut que fer en secret perquè casi tota Catalunya volia participar! És una notícia molt sorprenent que no ens esperavem.Aquesta tarda tots els detalls i fotos dels càstings! No us ho podeu perdre!


( Post especial 28 de Desembre jejje)

31 comentaris:

  1. inocentadaaa!!!! jajajajaj

    ResponElimina
  2. ja... jo hi he participat :P

    ResponElimina
  3. jo tambe i vaig participar!

    ResponElimina
  4. El cor m'ha anat a cent...INOCENTADA!

    ResponElimina
  5. no es inocentada, jo faig teatre, i van elegir 10 persones del meu grp de teatre per participar en el càsting, esperav sortir jo...pero a mi no em van elegir... ens van dir que n ho diguessim....

    ResponElimina
  6. No és una innocentada... és veritat.
    #Martiina13

    ResponElimina
  7. Si es de veritat trobo que han fet lo correcte! I si no u es trobo que u haurien de fer^^
    Petons :)

    ResponElimina
  8. Ja ho sabia! Un amic meu que es diu Diego ha participat... però em va dir que no digués res... Perquè si ho sapiguèssim haurien participat per lo menys unes 500.000 persones. Vamos, tota Catalunya.

    ResponElimina
  9. Per si es veritat, jo crec que ho han fet correcte. Perquè hi ha gent, que només volia anar-hi per conèixer els polseres i per no gaire cosa més.
    Si es veritat, crec que han fet lo que d'evien de fer, perquè així no agafen aquelles o aquells que van per conèixer al Mikel, Alex, Joana, Mireia, Nil...
    Esperant al 2012 per la segona temporada! Bon Nadal i feliç any nou:)

    ResponElimina
  10. :O bueno, aixi es millor si es veritat perk haguesin hagut moltes persones...

    ResponElimina
  11. No és just... Crec que tothom té dret a presentar-s'hi... No tothom hi va per conèixer els polseres. Una persona com jo, hi hagués anat perquè realment li agradaria fer la sèrie perquè de gran pogués dedicar-se a tot aquest món... Jo, sincerament, no ho trobo just...
    A més, si era secret, els que si van presentar com és que ho sabien? O tots, o cap...

    ResponElimina
  12. Es un poc injust...despres d'estar cercant castings i aixo aquest em semblava perfecte per fi que tenia permis...i si potser voldria tambe coneixer els polseres pero aixo no es l'unic motiu...ja que a mi m'encanta actuar i per algo que m'agradava...haure de cercac-me un altre casting...

    ResponElimina
  13. No se, hi ha gent que diu que és una innocentada, potser és veritat, potser no, però el que sé és que s'hi ho han fet, està bé perquè així no hi podrà participar tota Catalunya, però, com ho ha sabut això la gent que hi ha participat? I potser d'aquesta manera han perdut gent realment bona per fer la sèrie! :) POTSER SI QUE ENS ESTEU ENGANYANT I ÉS SANTS INNOCENTS! Hahaha :D

    ResponElimina
  14. a sota de la foto posa: POST ESPECIAL 28 DE DESEMBRE!!! i posa un jejej! Es una inocentada, està clar!!!

    ResponElimina
  15. jo trobo que si es veritat han fet bé, però per l'altre jo vilia participar perquè vull ser actriu, però no em van agafar a teatre, i pensava que aquesta podia ser una bona oportunitat per saber si valc o no valc! :(
    espero que seigui una inocentada, si no, adéu somni... TT

    ResponElimina
  16. Si es veritat ho trobo molt injust, jo crec que tothom te dret a participar-hi i no tothom o fa per els polseres...vv' això es FLIPANT....això esque no esta ben fet...

    ResponElimina
  17. si es veritat crec que és injust, perquè molta gent ho fa per conèixer als polseres, però d'altres no ho fariem per això! a mi per molt que m'agrada la serie si veig al marc, a la joana o a la mireia (que és a qui tinc més posibilitats de veure perquè sóc de sabadell) jo no em llençaria a demanar-lis una foto (com ja es pot cmprobar que no he fet, un dia vaig veure al marc balaguer). DONCS AIXÒ, ESPERO QUE SEGUI UNA INOCENTADA! PERQUÈ SI ÉS VERITAT, ÉS MOLT FORT! no m'esperava això de l'albert i el pau :(

    ResponElimina
  18. es mentida...enseriu...tot es mentida....no han fet els castings!!!

    ResponElimina
  19. ajajaaaaa molt bona aquesta inocentada Joan !! tan i tan bona que tothom s'ho està creient )))

    ResponElimina
  20. Pf jo de tot cor espero que sigui una innocentada perquè jo i volia presentarmi! Joan si es una innocentada et vull felicitar molt bona :)

    ResponElimina
  21. espero q sigui una inocentada pq sino em moro jo q hi vull sortir.
    si es una inocentada et felicito joan es molt bona

    ResponElimina
  22. espero k sigui una inosentada pk sino em doneria algoooooooo :P

    ResponElimina
  23. jo crec que és una INUSANTADA perque vaig anar a una conferència de l'Albert i li vaig preguntar que quan serien els càstings. Em va dir que no em preocupés, que ja ho penjarien al facebook i que s'hi podia apuntar tothom.

    No crec que l'Albert m'ho hagues dit de broma...

    Pettns i POLSERES AMUNT!!!!

    ResponElimina
  24. ai deu meu, no es veritat nooo??? mare meva... am el temps k estava esperant io el càsting... QUINA MEEEEEEEEEEEEEERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

    ResponElimina
  25. Innocentadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeje molt bona Joan jo també he penjat unes quantes llufes i he omplert la banyera de llet al meu germà .

    ResponElimina
  26. segons aqui hi ha gent que ha anat eh....

    ResponElimina