28 de desembre del 2011

Inocentada dels Càstings per la 2a Temporada de Polseres!

Aquest matí he publicat una inocentada, que deia que ja s'havien fet els càstings de la 2a temporada de Polseres Vermelles en secret.El que ha passat és que la notícia estava tant ben feta, que moltíssima gent s'ha pensat que era real jaja, jo pensava que ho descubririeu de seguida per la pista que us he deixat a sota de la foto, que deia: (Post especial 28 de Desembre jejje)
Després molta gent ha començat a dir que la notícia era real perquè tenien amicsque ja s'havien presentat al càsting i coses d'aquestes. Jo, avui he parlat amb el Marc Balaguer (Toni) i m'ha dit que ells encara no saben res dels càstings.
No us volia fer patir per la gent que s'ho ha cregut i segurament els càstings seràn al Gener com estava previst,aixó es tot!
Ja has penjat alguna llufa? jeje

26 comentaris:

  1. keeeeeeeeeee bé:)!! era una broma:)!

    ResponElimina
  2. jajajjajaja que crack que ets Joan! Només tu podies fer una innocentada així d'original, m'ha encantat! :) Petoooons <3

    ResponElimina
  3. Jajaaaaaaa molt bona Joan, jo he caigut perque confio molt amb tu i el teu blog jajjaaa bonissim !!!

    ResponElimina
  4. Joan, si et sóc sincera, quan he vist la notícia he trucat a les meves amigues perque no m'ho creiaa!!! jajaja això ja m'ho ensumavaa!!!

    Pettns i POLSERES AMUNT!!!!!

    ResponElimina
  5. Menooss mal k eraa broomaa.. sino m'agafaa un infarttt!!!!!

    ResponElimina
  6. Jo pensava que seria una inocentada però en part patia perque pensava si ho diu el Joan serà veritat :) bonissim !!!! kin descans.. hem presentarè !!!

    ResponElimina
  7. Jajajaja jo he picat de lo lindoo :P

    ResponElimina
  8. as parlat amb el Marc BalagueR! K KRAK!

    ResponElimina
  9. Jajaajajaja jo no m'ho havia cregut perquè ja me'n havien fet unes quantes.. i per seguir-te el rollo he posat: Ja... jo he anat al castig :P jajajaj :) petons Joan!

    ResponElimina
  10. Tas passat uns quants kilometres

    ResponElimina
  11. m'has fet passaar una mala estona! tot i que creia que era mentida per la pista m'ho he cregut, i no parava de donar-li voltes, "serà veritat ho mentida?", però ara em deixes més tranquil·la, tindré la meva oportunitat de demostrar ho que se vagui o no a teatre, MOLT BONA INOCENTADA! :)
    PERÒ ELS PÈLS SE M'HAN POSAT DE PUNTA I EL COR EM BATEGAVA A MIL PER HORA!

    ResponElimina
  12. peroo... hi ha gent que ha posat que hi havia assistit i a la marato van dir que ja havien començat a preparar-la, confio i espero que preperar-la no volgui dir gravar-la...

    ResponElimina
  13. Anonim,l'Albert Espinosa encara no ha acabat d'escriure la 2a temporada! Fa poc va acabar el capítol 7 :)

    ResponElimina
  14. M' has tret d' un infart! :P

    ResponElimina
  15. quina mala estona he pasat donanli voltes de si era veritat o mentida.....uff quin mal rato!!!
    molt bona inocentada Joan!!
    petons.......
    júlia

    ResponElimina
  16. Joan a sigut bonisiiima! Tothom a caigut fins i tot joo! Ma encantat de vritat, ma fet moltisima gracia quan he descobert qe era una inocentada! Esk ets un crack! Em crec tot el qe dius perk aket blog realment diu la vritat i mol bona informacio per xo e caigut en la innocentada! Gracies per aket gran blog :D Segeix axi

    ResponElimina
  17. jajaja jo hi vaig caure... soc tant curta... jejeje: ) aixo vol dir q sta mlt curradaaa! enorabonaa!

    ResponElimina
  18. El Pau Freixas va dir que diria algu el gener...i segons el que m'han dit...no estic segura, però l'Albert Espinosa va dir que serien a l'abril!

    ResponElimina
  19. Hola Joan! m'agradaria que em poguéssis informar de quan serien els castings de la segona temporada de polseres vermelles, si no t'importa, em podries agregar al facebook o al msn? el meu correu es anna246@hotmail.es, em van comentar que serien pel gener pero no ho tinc massa clar.. petons!

    ResponElimina
  20. jajajaja que bona però sobe el càsting que fa falta per presentar-si???¿¿¿
    gràcies

    Pauletta:)

    ResponElimina
  21. Jo dic que ja l' han fet, perque em van dir que ja els havien fet al Septembre...I com ho saps Joan, si el Marc Balaguer no diu una mentida, perqe li han dit qe no ho digues a ningu??:$

    ResponElimina
  22. Joan, com t'enteres de tantes coses? :O

    ResponElimina