24 de desembre del 2011

Que celebren més per nadal la Llum Barrera i l'Ian Güell?

•Post especial Nadal•
He preguntat a 2 actors de Polseres (La Llum Barrera i l'Ian Güell) que celebren més per Nadal, Pare Noel, Caga Tió o Reis, aixó es el que han dit!

LLUM BARRERA:
Doncs jo soc del Reis de tota la vida. I com que som de Mallorca, allà no fem el Caga Tió. Així que només teníem festassa de regals la nit del 5. Passàvem uns nervis! Encara avui dia em poso nerviosa pensant que potser és despisten i passen per casa. Bé, aquest any passaràn segur per en Jaume, el meu nin, jeje!

IAN GÜELL:
Reis i Papa Noel, el Caga Tió no pasa per casa nostre,m’agrada més el el Papa Noel perquè és reuneix tota la meva familia i ho celebrem a lo gran.

I tú,que celebres més??

BONES FESTES A TOTHOM!


8 comentaris:

  1. NINGU CELEBRA EL CAGA TIÓ O K? XDDD

    ResponElimina
  2. desde kuan es de balears la llum?

    ResponElimina
  3. Jo el caga tió i els Reis!!BONES FESTES A TOTHOM

    ResponElimina
  4. jo celebro el caga tio i els reis, el pare noel no

    ResponElimina
  5. jo u celebru tot (normalment)

    ResponElimina
  6. Jo faig el Pare Noel i els Reis ^^

    ResponElimina
  7. doncs jo cada any faig el Caga Tió i Els Reiss...
    El Pare Noel nomes el vaig celebrar un any quan era més petita . =D

    ResponElimina